Home Branding

tworzyć i zarządzać

1
Szukamy punktu, który będzie odzwierciedleniem osobowości Naszego wnętrza.
2
Wydobywamy najistotniejsze cechy i funkcje nieruchomości, opierając na nich dialog z inwestorem.
3
Oceniamy otoczenie w oparciu o potrzeby i życzenia, definiując wartość obiektu.
4
Budując wizerunek prowokujemy zmysły aby wyróżnić nieruchomość pośród konkurencyjnych wnętrz.
5
Analizujemy otoczenie umożliwiając dostosowanie się zmieniających się uwarunkowań.
6
Budujemy komunikację na poziomie wizerunku i wartości, aby jak najlepiej sprzedać nieruchomości komercyjne i prywatne.

Home Branding polega na budowaniu marki nieruchomości nie tylko poprzez zdjęcia, ale przede wszystkim przez sposób komunikacji, czyli to gdzie i w jaki sposób Nasza marka będzie się komunikować. W Home Brandingu zawiera się zarówno dobór narzędzi marketingowych, sposób formułowania komunikatu, jak i tak z pozoru drobne rzeczy, jak czcionka, wygląd materiałów informacyjnych, oprawa wydarzeń specjalnych, czy sposób prowadzenia prezentacji dla klienta.

O nas


Jesteśmy grupą złożoną z wszechstronnych doradców, strategów, architektów wnętrz, projektantów i grafików. Razem możemy zaoferować całościowe spojrzenie i dostarczyć kompletny pakiet strategii sprzedaży, brandingu i architektury wnętrz.

Misja


Od początku działalności Naszym najsilniejszym przekonaniem jest to, że właściwy projekt i konstrukcja strategii mogą być kluczowymi czynnikami sukcesu sprzedaży. Aby projekt stał się częścią modelu sprzedaży, musimy być czymś więcej niż tylko grupą projektantów. Musimy być doradcami, którzy ściśle współpracują z klientami i naprawdę rozumieją ich cele i potrzeby. Czym się wyróżniamy? Można powiedzieć, że jesteśmy zahartowani w budowaniu strategii, skoncentrowani na pozytywnym efekcie, a przede wszystkim jesteśmy pasjonatami i wierzymy w Nasze działania!

“To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”

Jonathan Carroll