Najczęściej zadawane pytania.
Proces rozpoczynamy od konsultacji, która zapewni obiektywne spojrzenie na nieruchomość. Spotykamy się w nieruchomości i oglądamy pomieszczenia. Do dwóch dni trwa przygotowanie przez nas raportu i analizy.
Raport zawiera szczegółowe propozycje: rekomendowanych narzędzi marketingowych i promocyjnych; zmian i napraw; aranżacji wraz z wyceną. Następnie omawiamy propozycję, harmonogram prac, budżet i razem ustalamy priorytety.
Łączny koszt usługi w zależności od ilości prac i czasu trwania może kształtować się w wysokości ok. 0,5% wartości sprzedawanej nieruchomości, jeśli nieruchomość jest w dobrym stanie, a 1-2% jeśli wymaga większych nakładów pracy. Jeśli uznamy, że koszty przerosną zyski, powiemy o tym uczciwie. Bilans zysków i kosztów poniesionych wypada zdecydowanie na korzyść zysków, ponieważ nieruchomości po metamorfozie wyróżniają się spośród innych ofert.
Trzeba działać szybko, a wszystko zależy jaką strategię wybraliśmy. Przeprowadzenie zmian trwa od kilku dni do około 4 tygodni – czas ten zależy oczywiście od wielkości powierzchni jak i również ilości potrzebnych prac.
Oczywiście, stosowna umowa jest jak najbardziej wskazana, gdyż zabezpiecza na różnych polach klienta jak i wykonawcę projektu. Wszystkie oczekiwania klienta zostają spisane i jasno obrazują to czego klient powinien się spodziewać po pracy GDM.
Wprowadzeniem strategii w życie zajmuje się GDM. Cały zespół i czuwa i nadzoruje wykonanie projektu. współpracujemy również z wykonawcami prac projektowych czy budowlanych. Jednakże tutaj wszystko zależy od właściciela i jest to kwestia domówienia, jeżeli właściciel chce sam zatrudnić wykonawców to oczywiście może to zrobić we własnym zakresie. Również kwestia nadzoru zależy od zlecenia jakie dostanie GDM – może wykonać sam raport, który zawiera projekt należnych zmian lub dodatkowo przejąć nadzór nad pracami wykonawczymi, dokonać zakupów potrzebnych materiałów, jak również zająć się dekoracją i sesją fotograficzną i ostatecznym „szlifem” nieruchomości.
Przeprowadzamy oględziny nieruchomości, podczas to których dokonujem oceny wszystkich pomieszczeń. Następnie decydujemy, które pomieszczenia wymagają koniecznych zmian oczywiście biorąc pod uwagę budżet jaki zostaje przeznaczony do tego celu.
gdm s.c. Magdalena Indyk, Marta Löb
ul. Forteczna 35/33
32-086 Węgrzce